سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیلوفرآبی


(( همیشه با تو ))
خلوت شب
هو اللطیف
پر پرواز
ماهین خبر
کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد !
پتی آباد سینمای ایران
نور
اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن (عج)
عروج
هیئت
به دادم برس
سلام
خط بارون
داستان سرا
کلک بهار
نم نم بارون...
بیکرانه ها
امیدزهرا
تعقل و تفکر
دیوونه ی تنها
نگاهم برای تو
مسافره شب
حجاب
مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع)
طلسم شدگان
نامه ی زرتشت
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
DENIZ
دفترچه‏ی آبی
دهکده(دیگه بحث سیاسی نمی کنم)این وبلاگا مال تو فقط تو
خانه یکدلی
دلسرا
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود
دنیای مقالات
برگ سبز
بی ستاره ترین شبهای زندگی...
رویای ناتمام
توکای شهر خاموش
مهراد
مادرانه
خدای که به ما لبخند میزد
پولاد آزادی
عاشقان جواد کاظمیان
یاد ایام
کسی که مثل هیچکس نیست
فاطمه زهرا کوچولو
کوثر
شاعرانه
اکنکار نغمه کوچک در آوای سکوت
اکنکار نغمه کوچک در آوای سکوت
نگرانی
نگرانی
** همیشه در قلب منی **
یه بچه مثبت فراری
علم و اسلام
بال شکسته
پویش سبز


سایت سده لنجان (شهر زیبای من )
دوست تو
انعکاس دل
زورقی در ساحل

جک اس ام اس ....
عکس
عصر ظهور در عصر نوین
گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا
:::.....اینجا همه چی پیدا می شه فعلا بیا تو.....:::
در دل نهفته ها
وبلاگ بچه های سوم افتخار

سلام ؛ ببخشید که مدت زیادی هست که وبلاگم را بروز نکرده بودم .

در این مدت تصمیم مهمی راجع به وبلاگم گرفتم .

به دلیل درس زیاد وبودن در آستانه ورود به وطن عزیزم ایران و ... احساس می کنم دیگه نمی تونم اون طور که باید و شایده وبلاگم را اداره کنم . و البته دلم نیومد که وبلاگم را حذف کنم و بنابراین تصمیم گرفتم وبلاگم را گروهی کنم  و از چند تن از وبلاگ نویسان دعوت می کنم که جزو نویسندگان وبلاگم بشوند تا اداره ی اون برای من هم آسون تر بشه .

من همین جا از نویسنده وبلاگ بسیار سفر باید تا پخته شود خامی    دعوت می کنم که به نویسندگان وبلاگ من بپیوندند . (البته من رفتم به وبلاگشون تا بهشون اطلاع بدم ولی دیدم که ایشون هم از پارسی بلاگ خداحافظی کرده ولی از دعوتم منصرف نشدم چون می دونم ایشون هم به خاطر مشغله زیاد این کار را کرده و راه حل  خودم را بهشون پیشنهاد می کنم . چون اینطوری چند نفری بهتر از پس وبلاگمون بر می آییم )

 

همچنین از همه نویسندگان وبلاگ در فراق وطنم   نیز در خواست می کنم که به جمع نویسندگان وبلاگ من بپیوندند.

 

با تشکر

نیلوفر رنجبر ( مدیر وبلاگ )


ارسال شده در توسط Nilo0far R

                                                                            پدر و مادر عزیزم دوستتون دارم. 

سلام ، سلام ، سلام؛  سلامی به محبت دست های مادر و به گرمی دست های پدر ،سال نو همگی مبارک . امیدوارم سالی خوب و پر برکت را در پیش داشته باشید . امروز اومدم تا به کسانی که دنبال دوست می گردند کمک کنم . اومدم دو تا دوست مهربون را بهتون معرفی کنم که همیشه پیشتونند و هر وقت دوست داشتید می تونید رازهاتون را بهشون بگید . اون ها از هر دوستی بهترند چون رازهاتون را به هیچ کس نمی گند علاوه براین اگر در مورد رازتون ازشون راهنمایی بخواهید بهترین راهنمایی را بهتون  می کنند و راه درست را پیش پاتون می گذارند چون هیچ کس مثل اونها خیر و صلاح شما را نمی خواد . اونها هم سن و سال شما نیستند ولی هر وقت خواستید باهاشون صحبت کنید خودشون را جای شما می گذارند و به یاد جوانی ها و یا نوجوانی های خودشون می افتند. همیشه سعی می کنند اونقدر باهاتون صمیمی بشند که رازهاتون را بهشون بگید چون می ترسند از این که رازهاتون را به یک فرد غریبه بگید و اون فرد هم  شما را درست راهنمایی نکنه .

اسم اون ها خیلی ساده است.  وقتی زبون باز کردید اولین کلماتی که گفتید اسم اون ها بود . اون ها مامان و بابا و یا به اصطلاح کتابی پدر و مادرتون هستند .

شاید بعضی از شما تعجب کردید چون هیچ وقت فکر نمی کردید  بتونید دو دوست خوب مثل آن ها داشته باشید . دو دوستی که همیشه با شما هستند و خیر و صلاح شما را می خواهند. اما اونها ضمن این که پدر و مادر شما هستند می تونند دوست های خوبی براتون باشند.

البته بعضی از پدر و مادر های نسل قدیم نمی تونستند فرزندانشون را درک کنند و دوست اونها باشند چون خواسته های اون ها از پدر و مادرشون با خواسته های فرزندانشون از خودشون خیلی متفاوت بوده و بنابراین خواسته ها و احساسات فرزندانشون را نمی تونستند درک کنند البته اونها هم مثل همه پدر و مادر ها خیر و صلاح فرزندانشون را می خواستند فقط فرقشون با پدر و مادر های امروزی در این بوده که نمی دونستند چطوری باید با بچه هاشون دوست باشند و خواسته های آن ها را درک کنند و شاید حتی نمی دونستند باید با بچه هاشون دوست باشند.

اما اکثر پدر و مادرهای نسل ما هم می دونند که باید با بچه هاشون دوست باشند و هم این که راه دوست شدن با بچه هاشون را بلدند .

چقدر بده که ما این دو دوست مهربان و خوب را از خودمون برنجونیم و ناراحت کنیم .چه خوبه  سعی کنیم همیشه باهاشون خوب رفتار کنیم و رازها مون را بهشون بگیم .

همیشه خداراشکر می کنم که دو دوست مهربان برای من قرار داده تا هر وقت دلم خواست باهاشون مشورت کنم  . و همیشه دعا می کنم که سایه این دو دوست مهربان از سر من و داداش کوچولوم کم نشه .

اگر با پدر و مادرتون دوستید همین الان برید و دستاشون را ببوسید و اگر هم دوست نیستید برید و باهاشون دوست بشید و مطمئن باشید بهترین دوست براتون خواهند بود .

سال خوبی داشته باشید.

 


ارسال شده در توسط Nilo0far R